PRZYKŁADOWE REALIZACJE SKLEPÓW

O projekcie MebleWawrzyniak.pl

Sklep on-line

Sklep internetowy z meblami. Projektując sklep skupiliśmy się na zaawansowanym mechanizmie filtrowania produktów, dzięki czemu uzyskaliśmy potężny filtr produktów, który jest łatwy do obsługi przez klienta. Ze względu na możliwość samodzielnego wyboru wykończeń poszczególnych mebli stworzyliśmy system dodatkowych pól wyboru, pozwalający na zmiana wybranych dodatków.

Sklep jest zintegrowany ze sklepem na Facebooku, oraz ma zainstalowany pakiet do udostępniania produktów na różnych social mediach. W przyszłości planowane są kolejne integracje z płatnościami on-line oraz Allegro, do których sklep został przystosowany.

O projekcie Azure.sklep.pl

Sklep on-line

Sklep z torebkami, butami, rajstopami. Posiada integrację z Allegro oraz programem magazynowym Subiekt. Dodatkowo system wysyłkowy jest zintegrowany z paczkomatami InPost oraz firmą kurierską DPD.  Zastosowaliśmy zaawansowaną integrację z portalem Facebook dzięki której sklep jest połączony ze sklepem na Facebooku, co dodatkowo napędza sprzedaż.
Inne przydatne funkcjonalności, to profesjonalne rozwiązanie do wysyłania newsletterów oraz zaawansowane filtrowanie produktów. Sklep przystosowany do urządzeń mobilnych.

O projekcie Crazy Candles

Sklep on-line

Sklep z ekskluzywnymi świecami. Zastosowano nowoczesną technologię responsywną, dzięki której bardzo dobrze dopasowuje się do urządzeń mobilnych. Funkcjonalny komunikator Messenger zapewnia wygodny stały kontakt z klientem. Zaawansowana integracja z portalem Facebook dzięki której sklep jest połączony ze sklepem na Facebooku dodatkowo napędza sprzedaż. Mechanizm sklepu przygotowany do integracji z firmami kurierskimi oraz programem magazynowym i Allegro.

Integracja z różnymi Social Media, pozwala na klientom na automatyczne udostępniania produktów znajomym.

O projekcie WomenShoes

Sklep internetowy

Dla serwisu WomenShoes wykonaliśmy rozbudowany sklep internetowy www, który w kompleksowy sposób przedstawia produkty firmy. Sklep jest w pełni dopasowany do urządzeń mobilnych (w technologi responsywnej). Klient, korzystający ze sklepu, ma do dyspozycji rozbudowany zestaw filtrów produktowych, porównywarkę produktów, listę życzeń. Wbudowany pakiet Social Media pozwala na udostępnianie i publikowanie postów w mediach społecznościowych bezpośrednio ze strony sklepu. Klient ma do dyspozycji również wgląd do swojego konta i historii zamówień. Dodatkowo sklep został wyposażony w pełni funkcjonalny blog oraz w opcję zapisywania się do newslettera.

Dla sprawnej obsługi klienta powstały różne formularze on-line: reklamacji, zwrotu, wymiany. W panelu administracyjnym do dyspozycji jest pełen zestaw narzędzi do generowania statystyk zarówno dotyczących sprzedaży jaki i rozsyłanych newsletterów. Zastosowano integracje z Allegro, sklepem na Facebooku, płatnościami online, firmą kurierską DPD oraz programem magazynogo księgowym Subiekt GT.

O projekcie Grafikomania

Strona do ogłaszania konkursów graficznych

Projekt powstał na zlecenie portalu Grafikomania.pl. Jest to strona, za pomocą której organizatorzy ogłaszają konkursy w internecie. Konkursy są o tematyce graficznej. Organizator konkursu wykupuje pakiet kwotowy, który przeznacza na organizację konkursu oraz nagrodę dla zwycięskiego projektu. Uczestnicy konkursu publikują swoje prace za pomocą witryny. Opublikowane prace mogą zdobywać „lajki”, polubienia, udostępnienia na portalach społecznościowych. Strona Grafikomania.pl zabezpiecza organizatora oraz uczestnika konkursu przed nieuczciwymi praktykami obu stron.

Witryna została wykonana w technologii responsywnej, pozwalającej na doskonałe dopasowanie do urządzeń mobilnych. Zawiera formularz rejestracji użytkowników oraz rozbudowany formularz rejestracji do newslettera. Kupno pakietów konkursowych zostało rozwiązane za pomocą odpowiedniej konfiguracji sklepu on-line.

O projekcie Gassu

Sklep internetowy

Sklep firmowy marki butów Gassu. Dzięki zastosowaniu technologii responsywnej projekt jest doskonale dopasowany do urządzeń mobilnych. Pod szyldem „wydarzenia” ukrywa się w pełni funkcjonalny i rozbudowany blog a funkcja newslettera zapewnia stały kontakt z klientem. Produkty są podzielone na różne kategorie, co w połączeniu z zaawansowanym system filtrowania ułatwia wyszukiwanie produktów.

Wbudowany pakiet Social Media pozwala na udostępnianie i publikowanie postów w mediach społecznościowych bezpośrednio ze strony sklepu. Sklep jest zintegrowany z programem magazynowo- sprzedażowym Subiekt Nexto oraz platformami wysyłkowymi DPD i Poczta Polska. Dodatkowo połączyliśmy witrynę ze sklepem na Facebooku oraz z Allegro.