Integracja Subiekt Nexo Pro i Subiekt GT

PODSTAWOWE ZALETY INTEGRACJI Z Subiekt Nexo Pro i Subiekt GT

Możliwość instalacji na dowolnej liczbie stanowisk, obsługa wielu sklepów w ramach jednego podmiotu

JAKIE DANE PODLEGAJĄ INTEGRACJI?

Pobieranie zamówień ze sklepu do Subiekta oraz przesyłanie informacji o towarach (w dwóch kierunkach). Pobrane zamówienia mogą być zrealizowanie ich jako dowolny dokument sprzedaży. Informacje o towarach, takie jak cechy, opisy, stany magazynowe, można dowolnie synchronizować oraz importować w obu kierunkach, pomiędzy sklepem a Subiektem i Subiektem a sklepem.

Główne funkcjonalności

  • Import zamówień ze sklepu internetowego do Subiekta
  • Eksport towarów z Subiekta do sklepu
  • Import towarów ze sklepu do Subiekta
  • Synchronizacja towarów w sklepie na podstawie bazy towarów z Subiekta
  • Obsługa zdjęć
  • Obsługa wariantów
  • Obsługa atrybutów
  • Obsługa kompletów
  • Obsługa kategorii
  • Obsługa dowolnej ilości sklepów
  • Obsługa walut i podatków
  • Aktualizacja statusów zamówień w sklepie
  • Wysyłanie powiadomień mailowych do klientów o zmianie statusu zamówienia
  • Śledzenie zmian w bazie towarowej w Subiekcie
  • Możliwość pracy w tle

BEZOBSŁUGOWA PRACA W TLE

Masz do wybory dwa tryby pracy.

  • Podstawowy, uruchamiany ręcznie, w którym Ty decydujesz kiedy i co synchronizujesz.
  • Praca w tle, programujesz harmonogram synchronizacji i uruchamiasz aplikację jako zdarzenie systemowe. W tym trybie wszystko się dzieje automatycznie bez Twojego udziału.

JAKIE TRZEBA SPEŁNIAĆ WYMAGANIA?

  • Subiekt GT w wersji min. 1.44 (+ licencja na Sfera dla Subiekta GT) lub
  • Subiekt NEXO PRO w wersji min. 16
  • Hosting sklepu musi wspierać IonCube oraz PHP w wersji min. 5.6
  • Microsoft Windows 7/8/8.1/10 lub
  • Windows Server 2008 R2/2012/2016

JAKIE KORZYŚCI?

Pełna synchronizacja

Pełna kontrola stanów magazynowych dzięki sprawnej synchronizacji.

Obsługa zamówień

Kompleksowa obsługa zamówień, automatyczne kontrolowanie statusów.

Oszczędność czasu

Nie musisz ręcznie kopiować danych klienta i zamówienia. Integracja zrobi to za Ciebie.