Artykuły
System zbierania opinii konsumenckich dla sklepów internetowych
W naszej ofercie znajdą Państwo możliwość zainstalowania na Waszej stronie internetowej
systemu przypominającego klientowi o możliwości ocenienia produktu, który kupił lub
zrecenzowania całego sklepu online.
Korzyści używania systemu opinii
Opinie klientów w sklepie są szczególnie ważne – nie tylko dlatego, że klienci tworzą unikalne
treści SEO, ale również dlatego, że firma jest dużo bardziej wiarygodna, kiedy na jej stronie
znajdują się setki komentarzy zadowolonych klientów. Opinie pod produktami pomagają również
nowym klientom lepiej wybrać produkt, przez co jest mniej zwrotów i wymian.[/vc_column_text][vc_column_text]Opcje dostępne w systemie:
- Wybór między zrecenzowaniem sprzedanego produktu, obsługi sklepu lub obu.
- Panel administratora, pozwalający cenzurować nieodpowiednie opinie i odrzucać te bezpodstawne.
- Możliwość wyboru produktów (lub kategorii), po zakupie których system będzie wysyłał prośbę o zrecenzowanie.
- Opcja wysłania wiadomości e-mail manualnie do wybranych osób z prośbą o opinię.
- Możliwość automatycznego wysyłania wiadomości z prośbą o recenzję produktu lub obsługi.
- Funkcja umożliwiająca samodzielne dostosowanie szablonu wiadomości wysyłanej klientom. Po wszystkich zmianach można wykorzystać „Test” wysyłający automatycznie wygenerowaną wiadomość na podany adres e-mail.
- Klient sam wybiera czy chce złożyć anonimową opinię, czy nie.
- Klient po zakupie może wybrać czy chce otrzymać wiadomość z prośbą o recenzję. Jest możliwe wyłączenie tej opcji, tak by każdy klient otrzymywał wiadomość z prośbą o opinię.
- W przypadku odpowiedniej konfiguracji – klient, po zaakceptowaniu jego opinii, otrzyma kod rabatowy ze zniżką na kolejne zakupy. Wysokość zniżki ustala administrator.
- Możliwość wygenerowania formularza zbiorczej recenzji w przypadku, gdy klient kupił więcej niż jeden przedmiot.
- Opinie, które dodają klienci, mogą zawierać zdjęcia zakupionych produktów.
- Opcja pozwalająca zabezpieczyć dodawanie opinii przed SPAM-em, tzw. Captcha.
- Leniwe ładowanie dodanych recenzji – ma wpływ na szybkość ładowania strony produktu.
- Pod każdym z produktów można włączyć segment zawierający podsumowanie wszystkich opinii.
- Funkcja importowania recenzji z innych stron.
- Pełna integracja z Google Shopping.
Jak to działa?
- Kilka dni po zmianie statusu transakcji na „zrealizowana” klient otrzymuje e-mail z prośbą o ocenę produktu lub całego sklepu (ilość dni ustala administrator).
- Kupujący wystawia opinię, która następnie trafia do specjalnej zakładki w panelu administratora strony. Administrator może ją zaakceptować lub odrzucić.
Wyświetlanie opinii:
- W przypadku akceptacji opinii trafia ona na stronę sklepu oraz na stronę zbiorczą cusrev.com. Na stronie sklepu opinia wyświetla się pod konkretnym produktem, który został oceniony. Możliwe jest również wyświetlenie segmentu zawierającego podsumowanie wszystkich opinii wystawionych dla danego produktu. Taki segment zawiera wtedy uśrednioną ocenę użytkowników i najtrafniejsze opinie.
- W zależności od konfiguracji – klient za wystawioną opinię może otrzymać kod rabatowy do wykorzystania na kolejnych zakupach.
- Strona zyskuje unikalne treści i zwiększa swoją wiarygodność, a klient zachęcony zniżką chętniej powróci do sklepu.